J E N N I F E E R G E

Måndag

Dagar i bilder, Natur Permalink1
Jag tog min älskade kamera på långpromenad idag, bara jag och kameran.
Skönt att komma bort alldeles själv lite :)
Blev faktiskt många bra bilder, inte för att skryta.
Ska lägga upp de bästa hära.
Imorgon åker jag till Martin & Filip och stannar där tills lördag :D
Jag vet att ni älskar att jag inte kommer uppdatera! :D
De hade 20 minusgrader sa mamma! Och skitmkt snö :O
Haha kommer frysa ihjäl (hoppas) :D
Aja måste sova snart fast jag är lite dampig ;O
Var värsta ledsen innan men det har gått uppåt ;O
Blir alltid bra på kvällen ;O ;O ;O ;O
Fast... jag kan ju sova i 8 timmar i bilen imorgon ;)

if this is called living, well don't count me in.
sure i feel alive, but it doesn't mean a thing, no nothing...



Jag vet att jag är ful men jag har så tråkigt mhaha :D




HAHA misstolka inte denna bilden den blev väl cool? *HOST* XD hahaah





Till top