J E N N I F E E R G E

Söndag

Tankar Permalink2
Idag har jag spelat asmycket Guitar Hero World Tour :D
Skitkul ju :D Fattar inte hur jag klarar vissa låtar haha...
Var ute och skulle fota med min mamma idag (vi gick en runda)
men det blev mörkt snabbt och bilderna blev inte så bra.
Bilderna kan såklart bli bra fast det är mörkt, men jag vet inte riktigt vad man ska ha för
inställningar då eftersom jag är en nybörjare :) Men jag lär mig!
Har en bra fotobok jag fick av mina kusiner ju :)
Bara att läsa på.
Min moster har köpt en likadan kamera som mig (hon skulle egentligen köpt en Canon EOS 1000D men den va visst slut överallt så blev samma som mig :) så vi ska lära varandra ^^
Tycker det är lite svårt, men man får lära sig som sagt.
Imorgon ska jag nog fota iallafall, om det är lite finare väder.
Tråkigt att all snö smält bort, det är så jäkla grått utomhus :P
Aja, det kan väl bli bra bilder ändå ^^ Who knows :P

i've been lost i've been found, i've been fooling around
i've been hold, i've been told, i've been changing my mind
i've been up, i've been down, come on in, take your time
i've been low, i've been high, i'm in love with this lie



Till top