J E N N I F E E R G E

Måndag

Jennifer Permalink1
Bra dag idag!! :O
Äntligen, det var precis vad jag behövde, tack mina kära vänner :D
Hade engelskaprov - kändes ok ;)
Hade svenska - pratade med Helene för hon träffade liksom Filip när hon hämtade sin unge på dagis xD blev aspaff när han kom hem o sa att han träffat min svenskalärare ^^
O nu är de strax innebandy som gäller ;)
Har flyttat ner kläder o annat mög som ska in i rummet... har bara småsaker kvar nu ;)
Borde egentligen plugga känner jag... men istället sitter jag här o farmar ;)
Mahaha, ska bli så skönt när skolan är över! Längtar folket!
Aja.
Kram.

Lovar att ladda upp bild på mitt rum sen! :)
Så länge tar vi en annan gammal bild från april, saknar studsmattan o solen lite granna
Men tkr att mörkret och julen är härlig också! Juljuljul! <3
^^

Till top