J E N N I F E E R G E

Going to school

Dagar i bilder Permalink1

 



Jag köpte han hära idag när jag och mamma var i Ängelholm.
Den som inte tycker han är söt får smisk :mad:

Sitter här och fördriver tiden lite innan jag ska till skolan... Igår tänkte jag göra ett inlägg, men tiden flög iväg och var tvungen att lägga mig. Än har jag inte gjort så mycket med min bloggdesign men det kommer kära vänner.
I promise. Inte för att ni ska ha höga förväntninar nu men ändå!
Igår var det månadskonsert i alla fall. Det var kul att lyssna på alla som spelade, för de spelade så bra! :)
Idag ska jag städa mitt rum och så ska jag och min bror städa toaletten. How fun.
Har förresten spanska prov idag och har inte övat överdrivet mycket... hehe...

Nu måste jag nog stänga datorn.


#1 - - Celine's Blogg:

JAAAAAAAAAA! :d!

Till top