J E N N I F E E R G E

Monday.. again.

Tankar Permalink1
I hate mondays. Japp, men trots det var denna måndagen bra, actually.
Kollade ju på Johan Falk på svenskan, ni förstår inte min kärlek till de filmerna. NEJ jag överdriver inte!! :)
Vi spelade brännboll på gymapn - det var väldigt varmt ute idag! Skönt.. vintern är förhoppningsvis över nu?
Efter skolan åkte jag och Emmy hem på hennes moppe :D Fan vad kul det var, haha :D Blåste skönt haha xD
Jaa och hos Emmy så åt vi mat, titta på tv och dampa lite :D
Nu ska jag sega, sen sova! Blir kanske omegle HAHA :D

Asså jag är lite trög.
För innan så smorde jag in typ hela huvudet med någon jävla creme eftersom jag är torr i ansiktet och det tog
sin lilla tid och sen när jag är klar och går till mitt rum kommer jag på att jag måste tvätta bort mitt smink
och då försvinner ju all creme jag smorde inte i ansiktet!!
Jag tänker inte göra om det.
Än har jag inte smort in ansiktet igen för det var så jobbigt... xD

Jag vill fota, men det är lite mörkt nu..
Aja.
Kram.

#1 - - em:

HAHA asså fyfan vad de är lika på smallville asså :O!!!! Får ceperyck.

Haha det är kul :D! damp<3



Så det var DÄRFÖR du skulle veta om det hette smorde eller smörjde XD!

Till top