J E N N I F E E R G E

En bra dag

Natur Permalink3


Trots att det var skola till klockan fyra var det en bra dag! :)
Fick gå till gymnasiet och kolla på lite kemi. Jag nästan längtar tills jag ska börja gymnasiet, haha.
Dock är jag inte säker på vad jag vill gå riktigt. Vill lära mig mer inom foto men vet inte om det är
något som man kan satsa på till 100% när man blir vuxen, att försörja sig på, i och med att det är svårt att
bli "upptäckt" eller så, få jobb. Jag älskar ju att skriva också, och det finns ett gymnasium som ligger på
Knutpunkten (pappa har kollat upp det, haha) där man kan gå en linje som är foto + att skriva och sånt.
Kanske ska man satsa på det? Samtidigt älskar jag språk, speciellt svenska såklart och engelska. NO och matte är
nog dock inget för mig. Det är svårt det här med gymnasie!

Efter skolan följde Celine med mig hem! Vi omeglade lite. Vackra syner, HAHAHAHA!
Sen gick vi till pianot. Efter det åkte vi till Ängelholm, för de hade typ "tjejkväll" i stan där.
Vi åt mat, sen var det dags att gå i affärer :) Först hittade vi inget. Men sen hittade vi linnen! :D
Vi köpte likadana, haha. De var faktiskt väldigt fina :)

Imorgon kommer att bli en bra dag för då ska Celine sova här.
Vi kommer göra massa skoj. HEHE! :D

Kramar.


#1 - - em:

OMEGLE (L)

Ja visst är det svårt med gymnasiet :O

Liksom, ETT ÅR sen är det dags..



sv:

WIIEE :D aj löv it<3

#2 - - Celine´s Blogg:

WIIH :d!! <33

#3 - - Celine´s Blogg:

sv; Hehe, ja det måste vi kunna fixa men när? :O

Till top