J E N N I F E E R G E

Innebandy

Dagar i bilder Permalink2

Jag vann träningspriset förra säsongen, men fick det idag för har inte kunnat hämta det tidigare! :)

Äntligen första träningen idag! Jag älskar innebandy, man får ett så härligt rus av det :)

Men. Träningen gick väl sådär. Jag var lite dålig, men man kan inte gräva ner sig för då blir man aldrig bättre! Alla är väl mer eller mindre bra på olika skott, t.ex. Hmm. Får intala sig att man kan klara det. Dock är det det jag har svårast för, haha. Öva, öva, öva...

Skolan var väl dryg. När vi skulle gå ut under dagen så började några byggare borra precis bakom oss. Det var lite oväntat haha! Hoppas de kan bli klara nån gång. Skolan ser ut som nån jävla byggarbetsplats...
Vi fick skåp idag iallafall. Klart att jag fick nereskåp. Cheers.

Följde med Celine hem efter skolan KUL :D

Har jag nyss käkat nudlar och duschat. Nu blir det datorn ett tag :D

#1 - - em:

Coolt pris :D!



HAH fyfan vad rädd jag blev när dom började borra :O Jag skrek XD (A)

#2 - - Celine'sBlogg:

jaaaaaaa!!:D



sv: haha jaaa mums:W:W:D

Till top