J E N N I F E E R G E

Spajdår

Dagar i bilder Permalink1

Denna söta filur hittade jag när jag dammsög under soffan. Hej på dig!

 

Mina tänder mår finfint. Inga hål alls, bara ett påbörjan till hål men om jag borstar där försvinner det nog. Min mage mår inte lika bra men jag är så jävla trött på den rent ut sagt att jag inte orkar prata om det. Usch och blä.

I övrigt har jag varit och handlat, bara mat och läkemedel (haha), dammsugat rummet och bakat bröd. Så tråkig är jag en fredag. Då jag skulle handla tänkte jag att "nä jag lämnar mobilen hemma för jag får ändå inga sms" och självklart så har jag fått sms när jag kommer hem igen. Ett från Lena och ett från Emmy som undrade om jag ville följa med till Helsingborg. Bra där att jag inte hade med mobilen, suck!

Haha, så typiskt eller vad tycker vi? Näe, men det kommer fler tillfällen :)

#1 - - em:

ÅH FY I HELVETE!!! Jag drog upp benen direkt när jag såg bilden HAHA. BASLÅDA (L) Fyfan vad äcklig!!!



Jaa det var lite sad :( Men det kommer fler gånger, såklart! :D :D

Till top