J E N N I F E E R G E

Datornörd

Dagar i bilder Permalink1

 

Sitter här i mörkret med två datorer och ändrar storlek på mina Mallorca bilder på den ena och synkar musik på spotify på den andra... dystert...
Nä, men det är faktiskt inte så mörkt som det ser ut, jag har min skrivbordslampa igång! Och så lyssnar jag på Musikguiden i P3, då Daniel Adams-Ray var med idag, det var ren slump att jag läste det i tidningen. Dock missade jag att lyssna när det sändes, men vilken tur att man kan lyssna nu i efter hand med!

 

Synkar musik på spotify gör jag för att jag ska kunna lyssna på det offline imorgon, då jag ska ta med pappas dator till skolan. Skoldatorerna är ju inte lite sega.. hehe. För den som undrar har jag kvar mitt halsont och jag ber till gud att det inte ska bli värre. Eller tja. Jag vet inte. Kanske ber jag om bättre halstabletter? Hmm..

Och förresten, Lena, så städar jag bara mitt rum en gång i veckan, helst på måndagar! Helt normalt, eller? :D

 

#1 - - em:

WOHO SPOTIFY<33 visst är det drygt att få det att bli offline mode -.- sen kan man inte ha för många heller :O :O :O

Till top