J E N N I F E E R G E

Lugn söndag

Dagar i bilder Permalink1

Det blir en lugn och skön söndag idag. Matchen som egentligen skulle ha varit idag blev inställd, vet dock inte varför? Glömde dra ner mina rullgardiner igårkväll så jag vaknade helt naturligt av ljuset som kom in i fönstrerna vid åtta, halv nio tiden. Riktigt skönt faktiskt. Men sen så somnade jag ju om till kvart nio och gick upp då. Att vakna så är nog det bästa sättet att vakna på. Man känner sig så pigg och utvilad, även fast jag själv vet att jag inte har sovit många timmar.

Har läst i min bok idag, eller tja, det är mammas bok. Den är bra, spännande men samtidigt lite smått obehaglig och äcklig! Ska bli spännande vem som är den skyldige... ;)
Mamma ville gå ut en runda (jag hade gått annars jag med, men hon sa till först) så vi gick helt enkelt. Köpte halstabletter på ICA för jag har så ont i halsen just nu! Hade det igår när jag skulle sova och när jag vaknade idag var den kvar.. det är den än som sagt.

Nu ska jag skriva lite på mitt cirkelträningsprogram.

#1 - - em:

ojdå :O hoppas halsen blir bättre!! :(

Till top