J E N N I F E E R G E

Trött

Natur Permalink0



Usch ja, nu är jag minsann trött!

Har varit hos polisen och förnyat våra pass, det var mitt och mina syskons pass som skulle förnyas. Där var bra med kö och vi väntade i knappt en timme tror jag. Man fick se resultatet (bilden och så) när allt var klart och jag tyckte faktiskt det såg bra ut! I alla fall på skärmen, men det blir nog lika bra i verkligheten.. hoppas jag.

Sen åkte vi vidare mot lite affärer.. äntligen fick jag stilla mitt shopping-begär (fast jag vill ha meeer!).

Jag köpte en skön, mörkblå, kjol och en vit t-shirt. Plus klämmor! Som förhoppningsvis inte går i sönder (dessa är av annat material än de som alltid går ipaj)

Jordgubbar fick vi också med oss så det har jag och mamma ätit.. vi köpte 2 liter så det är många kvar till imorgon.. gott att ha i gröten och i yoggin! :)

Halv elva börjar en ny serie på fyran, "The killing" med Joel Kinnaman i huvudrollen! Så den ska jag minsann kolla på... hehe :)
Till top