J E N N I F E E R G E

Frukt! <3

Fika Permalink1

Muuums! Detta åt jag igår, päron + ananas med kokos på :D Idag körde jag bara på äpple och ananas.. mycket gottigt! :) Fast bilden är lite tråkig.. till skillnad från smaken dårå.. ;)

 

Nu är jag här igen. Lika trött som vanligt, ärligt talat.

 

Onsdag idag och det innebär lång dag i skolan, som trots allt har varit bra och flytit på fint! Vi hade bip-testet på gympan, det gick åt skogen dels för att 1. Det är skittråkigt efter ett tag då man bara springer utan anledning (musik är då lösningen på detta problem) 2. Jag hade joggingbyxor (det blev skitvarmt). Ja, problem 1 förstör mest.. men man fick visst ha med sig musik så det ska jag minsann ha nästa gång! Då jävlar! ;)

 

Vid halv fem tiden, då mamma kom hem, gick vi ut och sprang. Vi sprang i skogen, i ungefär en halvtimme. Det gick rätt bra, men jag tror nog att jag tycker det är roligare att träna, som på en crosstrainer eller så... vet inte varför, men där är tid och du vet exakt när du slutar.. kanske är jag lite av ett kontrollfreak? Eller så vill jag bara ha koll på tiden..

 

Nu ska jag nog skriva lite på mitt svenska-arbete. Det går framåt, mina vänner.

 

God natt på er sen, när det är sovdags.. :)

 

Till top