J E N N I F E E R G E

Göteborg

Tankar Permalink0
Ja, ursäkta för att jag aldrig kom tillbaka i förrgår. Men jag vet inte vad jag gjorde. Sen skulle jag uppdatera på lördag morgon, men det hann jag inte.

Nu är jag i alla fall hemma, efter en händelserik helg i Göteborg. Åkte Atmosfear på Liseberg!!! Trodde aldrig jag skulle våga åka något sådant, den är som fritt fall, samma sort, fast 146 m upp i luften. Och man kommer ner på cirka 3 sekunder. Fyfasen vad läskigt, men skönt samtidigt. Skräckblandad förtjusning.

Jag är i alla fall stolt över att jag vågade åka den. Nästa gång jag är på Liseberg ska jag minsann åka den igen.. och nu när jag klarar den vet jag att jag klarar andra, liknande karuseller.. hehe.

Åkte Kanonen också, med loop och en snurr på 360 grader.. den var rolig! Men snabb. Fast det var ju den andra med...

Jaja. Jag har jättemycket som snurrar i mitt huvud idag känner jag och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som är problemet, efter som alla tankar har trasslat ihop sig likt ett garnnystan som man snurrat ihop lite huller om buller. Usch ja. Jobbigt. Men sen är jag trött också. Jag blir helt knäpp i mina tankebanor när jag blir trött. Om jag är ledsen blir jag mer ledsen, om jag är glad blir jag gladare när jag är trött..

Jag och min hjärna alltså. Vi är goda vänner egentligen. Det får bli ett bildlöst inlägg för jag orkar inte fixa bild.

Ska lägga mig och kolla film i min säng nu. Gud vad långt detta blev. Godnatt!

Till top