J E N N I F E E R G E

"It might mean nothing, it might mean everything"

Dagar i bilder Permalink1

Här är min packning.. ska åka till Almunge, som ligger utanför Uppsala då min morbror tar studenten på onsdag.. ska vara där i fem dagar och väskan är proppfull! Haha.

Det blir en ganska låg uppdatering, Lillis följer med, men ska endast använda honom till att se på film.

Ovanstående citat tycker jag är bra. Tolkar det som att man inte ska ta något för givet. Samtidigt är det jobbigt, för man vet inte om det betyder något eller inte. Hatar att inte veta, hatar att dras mellan två åsikter, att ha splittrade känslor och att vara mittemellan.

Vill hellre ha det klart så man vet vad man ska göra. Men så går det inte till. Och det är bara att acceptera och jobba vidare. Det funkar ändå. Yesbox.

Nu ska jag skriva i min dagbok... jag älskar min dagbok. Har nästan skrivit ut hela på en månad. Det är nog rekord, haha!

Vi hörs.. kanske imorgon, annars om några dagar eller nåt.. :)

#1 - - Celine Broman's Blogg:

ha det bra!: D

Till top