J E N N I F E E R G E

Multitasking är något för mig

Dagar i bilder Permalink0

Det är ju första december imorgon så jag laddar upp med lite Kaspar i Nudådalen! Tycker den är riktigt bra.. hehe. Hoppas på att årets julkalender också är bra, men vi får väl se.

Som ni ser har jag igång ett worddokument samtidigt och håller på att skriva om lite könssjukdomar.. vi har inlämning på fredag och det är användbart på vår hemtenta sen. Naturkunskapsläraren har byggt upp det som "Fråga Olle", att någon utomstående frågar och så ska man svara i form av sexualexpert eller liknande. Roligt, faktiskt!

Om ett tag kommer mamma hem från min brors utvecklingssamtal och då ska vi springa! Åh så längesen jag sprang.. ska bli riiiktigt skönt. Får väl hoppas att jag inte sträcker min rumpa idag då.. ;-) Börjar bli hungrig så det är nog på tiden att vi springer snart..

Till top