J E N N I F E E R G E

"Man är alltid så lycklig eller olycklig som man tror"

Kreta 2011 Permalink0

 


Bild från Kreta! Saknar värmen och miljön där! :(



Finns många varianter av ovanstående citat som kanske inte är likadana rent ordagrannt, men som menar på samma sak. Tycker det är väldigt sant och försöker intala mig själv det när jag mår dåligt! Bestämmer mig för att jag mår bra och så mår jag bra..


Vaknade vid halv tio idag.. tog tid för mig innan jag förstod att alarmet ringde, ovanligt lång tid ärligt talat! Men så är det väl ibland. Har redan gjort klart två läxor till imorgon (hehe), dock fanns det tre matteuppgifter jag verkligen inte förstod. Vi räknar med bråk och man får inte göra om det decimalform eller till procentform.. och frågorna jag inte kunde vet jag verkligen inte hur jag ska kunna besvara. Får fråga matteläraren imorgon!

Nu spelar jag lite WoW, det är mitt helgsnöje för jag "hinner" inte på vardagarna. Ska snart äta lunch tror jag..!

Till top