J E N N I F E E R G E

Smulpaj

Fika Permalink0

Min älskade mamma fyller år idag!! Grattis till henne :)

Jag köpte en pajform till henne i fredags och hon fick den imorse. Dock är det inte den pajformen pappa använt då han bakat pajen ni ser på bilden ovan. Pajen var god, tog en ganska lagom bit.

Stack inom Lena och Henrik (och lilla Ellen såklart!) och lånade True Blood säsong två.. hehe. Ettan var ju super och jag antar att tvåan är likaså. Hela familjen Rallybil kom hem till oss vid sju-tiden igen, efter vi ätit tacos och tillsammans fikade vi. En helt okej dag.

Vi hade kampsport idag på Hälsobanken! Intressant.. men sådant ligger inte riktigt i naturen för mig, men man får ju försöka. Kan inte vara bra på det första gången man gör det - eller hur?

Nu ska jag räkna klart mitt sista mattetal, sen ska jag krypa ner i sängen.

Godnatt!!

Till top