J E N N I F E E R G E

Ullareeeed

Jennifer Permalink1

Blev en lååång dag på Ullared idag. Sammanlagt sex timmar tror jag. Fick gå upp i ottan, klockan sju.. OK det kanske inte var så tidigt. Jämfört med att gå upp halv fem på vardagarna var det inte så farligt :) :)

Fullt med folk och jobbigt var det.. och inte så mycket fynd för att vara så mycket folk. Trots det kom jag hem med fina och (o)nödvändiga saker.. till exempel träningsbyxor, headsetet på bilden, smink och mattehäften.

På tal om mattehäften borde jag plugga.. men. Jag. Vill. Inte. Det.

Jag gör kanske det. Annars finns det ju en dag imorgon också. Och en kväll ikväll! ;)

Nu ska jag inviga mitt nya headset. Det är än så länge helt okej ljud i alla fall.. vi hörs snyggingar! ♥

#1 - - Lena:

Varför i hela friiidens namn går du upp halv fem? Nääe. Menar du halv sex? Jag skulle ju be er köpa mascara, men det glömde jag, så klart..

Till top