J E N N I F E E R G E

Ullared vs kbabpaj

Dagar i bilder, Mat Permalink0
 
Hejsan.
 
Det var ett tag sen. Vi har fullt upp. Med att göra allt och ingenting samtidigt.
 
Igår var vi på Ullared. Jag, W, Tilda, mamma och pappa. Plus jättemånga andra. Fast där var inte så många. Bara många. Så pass många att det blev jobbigt. Men med lite matpauser och luftpaus överlevde vi dagen utan större men. Jag somnade i bilen hem och det var det skönaste på hela dagen.
 
Och iförrgår fick vi i uppdrag att baka paj. Med kebab i (eller kbab som Tilda sa igår). Den blev jättegod precis som den förra kebabpajen vi gjorde. Och pajen innan den. Vi är pajmasters.
 
I onsdags var vi på Väla med resten av nordvästra Skånes befolkning. Skitmycket folk och mycket trängre än i Ullared. Faktiskt!!! Men men. Jag kom hem med ett par nya jeans (som var jättefina och jättesköna mhmmm) och W med en digitalkamera. Jeansen och kameran kostade lika mycket. Vet inte vilket som är värst.
 
Idag ville någon sova länge. Eftersom jag är så snäll gjorde jag också det. Sen gick vi och handla lite. Nu lyssnar vi på Eminem och ska spela lite. Alltså gör vi ingenting och allting samtidigt. Supernajsigt, braigt och megamysigt.
 
Jag har det bra jag.
 
 

Till top