J E N N I F E E R G E

I pluggträsket..

Musik Permalink0

"Väx upp du lilla barn..
om du gör det du ska
ska allting nog bli bra" ♥ ♥

tror jag är kär i Albin Gromer.. haha.. så bra ♥

.. men tänker ta paus i form av en snabb titt på "Sveriges mästerkock" samt förtärande av ett grönt äpple. Dessutom måste jag dricka ett jättestort glas vatten tror jag. Är fruktansvärt törstig.

Därefter dyker jag ner i min hemtenta igen. Det går framåt i en ganska rask takt, vill inte att det ska gå för fort. Risken att det blir ostruktuerat och tomma argument är större om det går fort.

Har hunnit med en timmes löprunda med en mycket trött kropp. Kanske beror på gårdagens simning? Simning är tio gånger skönare under tiden man gör det än löpning, men löpning är tio gånger skönare efteråt. Jobbigt att behöva välja ju. Man kan ju alltid göra bägge! ;-)

Nä, nu måste jag springa upp!


Till top