J E N N I F E E R G E

Med pennan bakom örat

Jennifer Permalink0


Ni kan ju gissa vad jag gör just nu? Japp, pluggar.

Dock har vi relativt lite att göra denna veckan vilket jag tycker är rätt skönt. Kommer inte plugga länge idag i ala fall! Engelska redovisningen avklarades idag och jag är själv jättenöjd med min insats! Gjorde lite "småmissar" men absolut inget allvarligt och jag kan villigt erkänna att jag inte hade kunnat göra det bättre än såhär, trots mina små brister i redovisningen. Vill dessutom inte lägga energi på att ångra mig och vara missnöjd. Är glad och nöjd!! :-) Min engelskalärare höll med, det blev ett B-/A+.. lite fult att få ett sådant betyg då det nya betygssystemet är konstruerat på så sätt att man har reducerat plus/minus och ska få antingen ett A eller ett B..

Har på mig min nya tröja förresten. Så enkel, vardaglig, men så skön och snygg! Påminner om min gamla "Lena-tröja". Jag saknar den tröjan ibland. Den hade likadana ränder, fast var långarmad. Lite nostalgiskt..

Mina anteckningar skriver inte in sig själva i datorn så det blir mitt projekt. Därefter läser jag lite samhälle innan jag ska unna mig lite WoW-spelande.. på tal om spelande spelade jag piano innan. Och det gick mycket bra och var väldigt roligt!


Till top