J E N N I F E E R G E

Tisdag eftermiddag

Tankar Permalink0

Detta vackra kollage gjorde jag igår innan jag skulle lägga mig i sängen och kolla på Johan Falk. Dock blev klockan så mycket att jag inte tyckte det var lönt att se den.. fick se ett avsnitt av Gossip Girl istället.

Om en halvtimme slutar skolan och jag sitter just nu och letar reda på fakta om Sveriges regering. Jag är inte så insatt i politik men det är kanske dags att börja bli det. I valet 2014 får jag faktiskt rösta! Läskigt att det inte alls är långt kvar.

Jag och mamma ska dra oss ut och springa när jag kommit hem. Det ska bli skönt tycker jag. Jag tror jag behöver rensa huvudet. Känner mig lite kluven mest hela tiden just nu. Det är ärligt talat lite jobbigt, men självklart är jag glad också. Gapskrattade innan åt något som jag inte längre kommer ihåg. Stora kontraster, men det är rätt skönt.

I övrigt har skoldagen varit muy bien. Lite dryg, men det brukar tisdagar vara.

Hörs ikväll!

Till top