J E N N I F E E R G E

Mallorca dag 7

Mallorca 2012 Permalink0
 
Jahaja. Även denna dag ägnade jag åt att pressa. Och brun? Ja det blev jag. Vi var vid stranden hela dagen. Så jag badade mest hela dagen. Och pressade. Det passar perfekt att variera de två liksom.
 
Jag läste dessutom ut min bok. Det tog typ tre dagar att läsa ut den!! Den var skitbra.
 
Vi badade i poolen med. Det var väldigt skööönt. Tyckte jag då. Men ingen annan för det var så kallt. Jag tyckte också det var kallt såklart men det fick inte förstöra min poolupplevelse!
 
Denna kväll fick jag ÄNTLIGEN äta paella! Ville äta det sen vi kom dit. Vi tog utan kanin. Jag ville inte äta nån stackars kanin inte! Ingen annan heller för den delen. För vi var sex stycken som delade på en paella. Men det var faktiskt jättegott! Jättegod krydda på riset (fast fruktansvärt mycket ris så man blev ju proppmätt direkt) och så var alla skaldjur goda med. Har aldrig ätit typ bläckfisk och krabba förr men det var jättegottigt.... :) :)
 
Vi gick runt lite innan vi gick till hotellet igen. Jag skulle köpa godis men köpte visst bara tuggummi. Ehum.
Sedan lade vi oss tiiiidigt så vi skulle orka gå upp tidigt nästa dag.. då det var dags att åka hem :( :(
 
 
 
Till top