J E N N I F E E R G E

"It's all the same to me.."

Musik, Tankar Permalink0
 
 
Good morning små älsklingar!
 
Jenkost var uppe med tuppen idag, liksom majoriteten av alla andra dagar i veckan. Stod och väntade på bussen strax innan sju och ja, sen kom den på utsatt tid. Men det kom bara en buss. Som var minimal. Smockfull med folk. Visserligen hoppade en hel drös av i Klippan men minst lika många hoppade på. Så där stod jag och massa andra (tio plus, kanske till och med tjugo stycken!!) och väntade hoppfullt på att ersättningsbuss nr 2 och förhoppnignsvis nr 3 skulle komma. Kom dem? Näääää...
 
Lite irriterad blev jag. Ganska mycket. Sen kommer det TRE ersättningsbussar till Hässleholm varav nr 3 innehåller tre personer inklusive busschauffören. Hur tänkte ni där Skånetrafiken? Är det inte sju-tåget/bussen som alla tar för att vara på plats klockan åtta? Så skickar ni EN buss?? Korkar..
 
Hur som helst. Hann i tid ändå för började kvart över åtta, men vill inte ta en senare buss för tåget kan ibland vara sent. Jag gillar att ta det säkra före det osäkra, så att säga..
 
Nu ska jag plugga lite i skolan till kvart över elva, hoppas på att jag gör klart min svenskauppgift (eller i alla fall är på väg att avsluta den) innan det är dags för lunch. Franska sista lektionen sen hem! Längtar hem redan, jag är så hemmakär, haha.. Hoppas på en bra tisdag idag, ska försöka få den riktigt bra då måndagen var lite sådär. Lite ledsen men det är bättre nu. Försöker att inte tänka så mycket i skolan utan koncentrera på skolarbetet för att hantera allt som pågår i huvudet och i kroppen. En salig blandning av känslor tankar viljor. Det är inte lätt att leva. Förhoppningsvis och antagligen och troligtvis och JAA det är minsann värt det. Saknar W förresten :( Love you trots att jag är dum i huvudet ibland.. :( (det är du med hehe) :) :)
 
 

Till top