J E N N I F E E R G E

Wilma

Porträtt, Tankar Permalink0
Jag saknar faktiskt min W.. hehe.. han förvandlades till tjej i söndags och åhhh vad snygg han blev. Samma sminkning som jag brukar ha fast i en lite sämre tappning (med tanke på hur svårt det är att sminka någon annan). Lite väl feminin sminkning kanske men jag tycker han passar riktigt bra i smink ju, hehe... särskilt med mascaran på de där fina långa ögonfransarna.. mmm..
 
Ligger i sängen och har mina fina myljuss tända och spelar WoW och "slöpluggar". Skypar INTE med W för en gångsskull och det känns lite konstigt men det är lika bra att vänja sig att inte prata så mycket tror jag.. :) får ju inte vara helt beroende av varandra så man får se det positiva i det jobbiga och lite konstiga rentav.
 
Imorgon blir det skola till kvart över ett! Börjar åtta och har efter halv tio rast till kvart över tolv.. men det klarar vi: kan ju plugga jättemycket på två stora uppgifter som vi har varav en ska vara klar på fredag! Heja Jenkost! :)
 
 

Till top