J E N N I F E E R G E

Julklappar

Underbara dagar Permalink0
 
Här är några av mina julklappar, inte alla, men en del! Och jag är så nöjd med alla!!
 
"Vår julkokbok" fick jag av mamma och pappa, liksom hårfönen (som är asbra) och LCC bodylotionen. Den är också jättebra - torkar in i huden typ genast! Mäkta imponerad om jag får säga det själv :) :)
 
Raspberry and blackberry bodylotionen fick jag också av mamma och pappa (den luktar gudomligt) och av Oliver fick jag Lemon and lime bodylotionen. De luktar ju så man vill dö! Åhh! Av mamma och pappa fick jag handkrämen som luktar strawberry & milkshake och det röda där bak, presentasken från Body Shop, den fick jag från "tomten".. hehe.. Jag hjälpte kanske tomten på traven... Det är en ask med body lotion, shower gel, peeling, tvål och en svamp. Allting luktar jordgubb - och det luktar gudomligt!
 
Lådan med Barbafin på fick jag av mormor och Jerker. Den är så himla fin. I den har jag just nu min hårfön, plattång och locktång. Bra låda!
 
Fick även Disney-pusslet av mormor och Jerker. Det har jag lagt ut på golvet och försöker pussla klart.. det tar sin lilla tid och det är gaaaanska störigt att jag måste ha det på golvet (alltså mitt i vägen) men jag tycker det är så fint - och så kul!
 
Jag fick hela Vilhelm Mobergs serie om Karl-Oskar och Kristina. De 2 första böckerna fick jag av mormor & Jerker, de 2 sista av mamma & pappa. Ska bli roligt att plöja igenom alla! De är inga lätta böcker - det fick jag minsann lära mig efter att ha läst den första.
 
Och slutligen, julstrumpan, den fick jag av Tilda! Hittade den i Ullared och tänkte köpa den men ångrade mig.. så Tilda köpte den till mig i julklapp tydligen. Inget jag visste, men så kul! Den är så fin!
 
Tack allihopa för de fina paketerna och för den fina dagen!
 
God jul på er, God fortsättning och Gott nytt år! Puss och kram! ♥
 
 
Till top