J E N N I F E E R G E

Återfall och rastlöshet

Tankar Permalink0
 
Jag har fått återfall. Ramlat ner i Kent igen. De är så förbannat ba. För att verkligen leva ut mina känslor och detta återfall bär jag min Kent-tröja. Den är så fin och häftig rentav. Tyvärr syns det inte så tydligt på bilden, men det svarta på tröjan är en tryckt katt som är uppochner. Den är skithäftig!! Kommer ihåg när jag kollade på Kent 2010 (snart TRE år sen!!) och såg massa fina tshirts som såldes. Köpte ingen där för tyckte inte de var sååå fina (dessutom var de dyra!!) men såg en tjej med just denna tröjan och så blev jag lite kär i den. Fanns inte till försäljning där heller, så beställde den på nätet istället. Visserligen är den liten i storleken och genomskinlig men det är väl inget problem.
 
Annars då? Har städat rummet. Och toan. Vår groteskt äckliga toa. Okej den var inte så hemsk, men långt ifrån fräsch. Nu är den det! Innan Oliver skitar ner den.. i två bemärkelser.. hehe.
 
Detta är första gången på länge jag känner mig rastlös. Egentligen har jag saker att göra. Men ändå är jag rastlös. Rastlös i själen kanske? Rastlös av längtan? Eller har jag helt enkelt tråkigt?
 
 
Till top