J E N N I F E E R G E

Körkortsfirande

Underbara dagar Permalink0
 
Igårkväll, efter att jag och W kom hem efter att ha kört en runda så firade vi att jag fick körkort med lite fika.. jag som trodde det skulle bli paj eller något annat gott blev positivt överraskad när det inte alls var paj som vi skulle äta utan gräddtårta med jordgubbar!! Det äter vi typ aldrig och jag som gillar det så mycket blev ju jätteglad! Om än paff! När fasen hann mamma och pappa göra den? tänkte jag och fick reda på att de gjort den när jag och W suttit i konsthallen tillsammans den sista timmen.. så fint av er!! :) :)
 
Jag fick även lite kort!! Ett kort av mormor och Jerker (det svarta), ett av Tilda (det handgjorda) och ett av resten av familjen (det vita). Sååå fina allihopa!
 
På Tildas kort står det: "Grattis Jennifer! Första gång körde du för fort, andra gång för sakta. Men... nu gick det perfekt! DU ÄR BÄST! önskar Tilda!" Tack Tilda så fiiint!! Vill verkligen ha en sådan bil som är längst ner på sidan.. rosa med blommor på.. jättesöt ju hihi!!
 
Och på kortet från familjen står det "Hipp hipp hurra! För Jennifer ida'. Nu kan du tuta och köra, tills fötterna blir alldeles möra, sedan softa, i din nya fina kofta som vi nu vill bekosta! Pussar kramar, från hela familjen". Väldigt fint kort!! Och nu är min dyra kofta inte en investering i min gaderob utan en körkortspresent!! Åhh :) :) 
 
Sist men inte minst står det "Grattis till ditt körtkort. Mormor och Jerker. "Kör försiktigt". Och så fick jag lite bensinpengar.. tack så jättemycket!! :) :) Roligt att det blev som det blev. Jag hade ju kunnat få underkänt också.. men nu blev det godkänt och det är jag så himla glad för!
 
Så himla roligt att alla andra också är så glada! Till och med mina jobbarkompisar på bibblan blev glada!! Hihi.. åhh.. de är så snälla där.. :) :)
 
Roligt!! Tack allesamman :) :)
 
 

Till top