J E N N I F E E R G E

Kos 7:e dagen 1:a delen

Kos 2013 Permalink0
 
Frukostdags! Jag och mamma gick upp lite tidigare och sa hejdå till morfar & Ninni & co. Snyft! :( Både skönt och mindre skönt att åka hem på kvällen. Inte så mycket att göra åt, det var bara att acceptera! Men men. Sade hejdå till frukosten genom att strunta i att äta en bulle och istället försäkra mig om att jag orkade 2 portioner yoghurt. Som en avskedspresent till mig själv avslutade jag med pannkakor med aprikossylt, bananchips och nutella.. gott och en helt perfekt avskedspresent! Tack frukosten för att jag har fått äta dig i en hel vecka! Så god frukost äter jag sällan.. :)
 
 
Klockan elva var det såklart dags för vattengympa som vanligt! Idag var bara jag och mamma med ur vårt sällskap men det var väldigt roligt.. det verkade dock inte tjejen som höll i det tycka.. entertainersna Mathias och Josh hoppade in och dansade med henne. Skitkul!! Båda två led av överskottsenergi hahaha.. så roliga entertainers det fanns på hotellet asså :)
 
Efter vattengympan badade vi vidare och hittade en slags bubbelpool vi aldrig sett förut!! Det var jätteskönt att sitta i den även om strålarna kanske var något felplacerade och något hårda..
 
 
Sen var det såklart dags för luuunch! Idag hade de massa potatis. Både stekt och kall i form av potatissallad. Mycket gott!! Eftersom det var sista dagen var min avskedspresent till mig själv från lunchen lite glass med kolasås. Och frukt såklart. De hade massvis med fin frukt som vi åt varje dag. Jag och mamma packade ner massa frukter i våra väskor som vi åt under eftermiddagen.. praktiskt! :)
 
 
Var tvungen att fota vyn från lunchen ännu en gång. Nu kan ni också se poolbaren som fanns. Man kunde gå in ifrån land men också ifrån vattnet och sitta på stolar som stod i vattnet. Häftigt!! Väldigt fin utsikt och VÄLDIGT FIN POOL! Måste säga det om och om igen! Så himla fin pool!!
 
 
Till top