J E N N I F E E R G E

Längtar, väntar

Blommor och växter Permalink0
 
 
God morgon.
 
Skönt att vakna i sin egen säng men fortfarande lite ovant. Drömde jobbiga drömmar, kommer inte ihåg dem men lämnades kvar med en olustkänsla när jag vaknade. Av ensamhet på något sätt. Inte alls roligt att vakna upp med... Låg uppe igår och tittade på två avsnitt av Skärgårdsdoktorn. Ska titta mer på det idag, den serien är ju såå bra och mysig :)
 
Sitter här och försöker spåna på något nytt att skriva om.. har ju skrivit färdigt min novell och nu vill jag skriva något mer, det kliar ju i fingrarna.. och så vill hjärnan verkligen för jag vet att när jag väl skriver och när jag väl är igång så älskar jag det.. tar bara lite tid att starta och att just ta sig tiden till att skriva.. har en idé så vi får väl se. Den får bli lite längre än det jag skrivit innan. Och färdig, till skillnad från mycket annat jag börjat på och inte avslutat.. :)
 
Idag vankas det löpning annars inget annat. Mest ta det lugnt och, jag vet inte, ha sommarlov. Längtar till på onsdag då jag äntligen ska åka till W igen. När vi väl ses har det gått nästan en månad sen förra gången vi ses. En månad för mycket skulle jag säga.. :( Det är jobbigt. Men det går.. det går alltid så länge man vill.. och vill jag detta?? - Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....!! Älskade W :(
 
 

Till top