J E N N I F E E R G E

Tåg

Tankar Permalink0
Snacka om lång dag med massa tågåkande.. började halv tio i Klippan och slutade fyra i Säffle. Lite segt men så är det att åka tåg och främst att ha ett långdistansförhållande.. Höll dessutom på att glömma biljetterna hemma, men hann bara några meter innan jag kom på mig själv. Brukar allitd lägga dem i min väska kvällen innan så att jag inte glömmer dem, men det gjorde jag visst aldrig igår.
 
Fick vänta i sådär 50 minuter i Helsingborg för jag ville inte ta ett senare tåg för om det var sent och jag missade nästa tåg hade jag fått vänta i Göteborg i typ två timmar.. gäller att prioritera sitt väntande.. typ :)
 
Men allting har gått bra. Nu är jag äntligen framme. Hade nästan kunnat åka lite tåg till.. men det ska jag inte! Inte förrän på fredag då jag beger mig hemåt igen.
 
Kommer nog inte göra så mycket idag här uppe. Vi får väl se. Får roa mig själv annars hehe! :D
 
Tänkte ta med kameran men glömde den såklart.. ni får istället iphonebilder och cambilder under veckan. På påsk tänker jag i alla fall fota, men det är ju några dagar kvar.
 
Kram från Jenkost....
 
 
 
Till top