J E N N I F E E R G E

"Det är en djungel"

Dagar i bilder, Musik Permalink0
 
Som vanligt har vår kära Timbuktu gjort en mycket bra låt. Nyskriven och allt, efter vad som hänt i bland annat Husby.. himla bra budskap (den heter ju budskapet haha).. ni får helt enkelt lyssna och bilda er en egen uppfattning av låten :)
 
Sitter och spelar LoL med W för tillfället. Ja han kom redan idag eftersom vi båda två är lediga imorgon. Gäller att planera och att ta vara på tiden.. Ska bli riktigt skönt med långhelg (har ingen skola på måndag heller) och på tisdag slutar jag!! Värsta lyxen ju. Riktigt längtar efter sommarlov (har ju redan sommarlov nu typ haha)
 
Hade inte behövt gå till skolan idag ärligt talat.. vi gjorde ingenting. När jag kom dit pratade vi i en halvtimme sen fick vi gå. Jag kom ändå efter lunch för hade körlektion men mina vänner berättade för mig att det inte hade hänt någonting på morgonen.. hmm.. lönt.. hmm..
 
Fast det gör inget. Det är helt okej!! Faktiskt! Jag går i alla fall i skolan, skolan går bra, jag mår bra allting är bra.. typ...
 
Godnatt.
 
 
 

Till top