J E N N I F E E R G E

Halkigt

Dagar i bilder, Natur Permalink0
 
Ni får två opublicerade bilder som jag tog i Säffle för snart en månad sen. Tycker trädbilden till vänster är väldigt fin.
 
Riskhalkan var inte så hemsk som jag trodde!! Jag försökte intala mig att den skulle vara rolig och såhär, men det gick väl sådär. När det väl var dags var jag väldigt nervös!! Skakade som fan när jag lyfte benet från kopplingen, men direkt efter att ha genomfört övning nummer 1 så insåg jag att det inte var så hemskt. Det var rentav roligt.
 
När vi skulle svänga i en kurva och följa kurvan längs vår linje fick jag sladd. Det var läskigt ja, men ändå väldigt kul att bara åka runt lite. Hade det varit på riktigt i trafiken tror jag knappast det varit lika rolig dock..
 
Aja. Crossade när jag kom hem och innan jag gick till körskolan hann jag dammsuga mitt rum en snabbis! Skönt. Imorgon ska jag till skolan (faktiskt) för då har vi lektioner.. det har vi knappt haft på hela veckan. Ska dock köra halv åtta redan så kan varken gå på hälsobanken eller få sovmorgon.. :( Men lika bra att köra. Är väldigt sugen på att köra efter detta!! Var faktiskt skitkul att sitta själv i bilen för en gångs skull. Och göra lite hur som helst (okej inte hur som helst men där var liksom ingen som kunde säga åt en på samma sätt som under en körlektion)
 
En upplevelse i alla fall. Har fått lite mer respekt för hastigheten nu när man märker vilken skillnad det blir med en lägre hastighet..
 
 
 
 
Till top