J E N N I F E E R G E

Bortblåst höst

Natur Permalink0
 
Höstens alla vackra färger har blåst bort känns det som. Just därför är jag väldigt glad över att jag hunnit fota den "fina" hösten ett antal gånger och fått till riktigt fina bilder.. med fina färger.. :) :)
 
Här har mörkret lagt sig för längesen och tidigare tittade vi på Asterix och Obelix.. på VHS! Det ni. Det var längesen jag tittade på VHS-film.. och nu fortsätter vi att titta på gamla filmer, nämligen ESC från 2003! Denna gången på DVD, men fortfarande. 10 år gammal! Det är väldigt kul att se, för de är så duktiga! Det är de fortfarande såklart, men det är roligt att se! :) :)
 
Kommer ihåg när jag var liten och ville vara med där själv med några kompisar... det gick ju sådär... om jag fortfarande vill vara med i ESC får jag nog söka in till vuxenversionen... och som pianist kanske.. eller mimare... för sjunga kan jag inte.. bara i duschen och för mig själv.. och William.. haha... :) :)
 
Aja. Hoppas ni har en bra torsdag! Känns som fredag tycker jag.. knäppt! :) :)
 
 
 
Till top