J E N N I F E E R G E

Titta på film ensam?

Dagar i bilder, Tankar, Träning Permalink0
 
Bilden är sen igår då jag gymmade vid tolv. Vid ett tillfälle var där inte en kotte på ovanvåningen! Nästan lite läskigt. Det var dock hela tiden någon i lokalen och som max var vi fyra stycken. Det kan man väl knappast säga att vi var idag.. idag var det mycket folk.. verkar som att måndag eftermiddag är en poppis träningsdag.. fast sen vet jag inte hur det ser ut de andra dagarna för det är bara på måndagar som jag faktiskt tränar på eftermiddagen.. :) :)
 
Det gick bra att träna, kände mig dock inte så trött efteråt men nu känner jag faktiskt av min trötthet.. åt precis middag som var supergod och nu vill jag bara mysa resten av kvällen.
 
På tal om att mysa hörde jag idag en tjej som sade "Men jag har ju ingen att titta på film med!!" varpå hennes kompis svarar "Jag brukar titta på film med mig själv??" och jag är beredd att hålla med den sista.. man kan väl titta på film själv - då kan man ju klappa, gråta, skratta, skrika, prata med gubbarna utan att någon hör! Jag kom genast att tänka på att jag faktiskt tittade på film själv igår, på "Fröken Sverige", en film från 2005 som fortfarande är aktuell och som var väääldigt rolig!! Hon som spelar huvudrollen är samma tjej som spelar Elin i "Fucking Åmål".. åh "Fucking Åmål" är så bra.. kommer ihåg första gången jag såg den. Lite irriterad på att kvaliteten på den var så himla dålig. Men storyn var ju så bra. Och musiken sen!!
 
Ja. Kanske ska jag titta på film idag igen.. nån annan svensk.. vet inte varför men jag har fått lite dille på svenska dramafilmer. Vissa är faktiskt väldigt bra, vissa inte. Majoriteten jag har sett är bra i alla fall.. och drama filmer är nog min favorit kategori... och kärleksfilmer.. :) :)
 
 
Till top