J E N N I F E E R G E

Tönt-Jennan

Dagar i bilder, Tankar Permalink0


Hellö! Jag har nu fått koden till skolans internet så jag kan sitta på internet med telefonen!! Wohoo.. Visst jag kan ju bara ha det när jag är på skolan men ändå. Bättre än inget vilket är vad jag har annars..
 
Har på mig mitt nygamla halsband och mina nya skor. De är lite varma och lite trånga men det blir väl bättre efter lite användning.. Skorna syftar jag till då alltså.. :) :)
 
Är på bra humör men ändå lite seg. Känner mig liiiite töntig som stannade hemma i lördags istället för att följa med ut.. Men jag är nog mer en hemmamänniska än en utemänniska.. För jag älskar ju att vara hemma.. Ja så tråkig är jag men det är ju så mysigt med hemmakvällar!! Jag är nästan hellre  iväg på eftermiddagen än på kvällen.. Det finns ju lunchdisco om man nu ska gå ut! :) :) eller så kan man bara shoppa, fika, promenera vad som helst... Ni fattar.. Och vi alla är ju olika och tycker om olika saker.. :) :)
 
Jag tror vi slutar tidigare idag, vilket är super för min del för jag ska träna när jag kommer hem och jag vill ju göra det så fort som möjligt! Rumpa, ben och mage har vi framför oss :) :) gillar allt utom magövningarna.. Haha.. Man kan väl göra sina egna övningar eller måste man få de bestämda av nån annan? Jag gillar ju de jag gör.. Och tycker de ger resultat.. Hmm..
 
Bara funderar. Aja. Nu börjar lektionen alldeles strax!! Hörs senare! :) :)
 
Till top