J E N N I F E E R G E

Tea-time!

Dagar i bilder, Dryck Permalink0
 
Mhhmm.. tea-time är oftast vid åtta-tiden på kvällen för mig. Igår var det dock lite senare, men teet smakade fortfarande lika gott.
 
Jag och W följde med mamma och handlade, och följer man med och handlar får man ju oftast förmånen att påverka vad som faktiskt hamnar i kundvagnen... så jag köpte en ny tesort.. eller en tesort vi haft hemma för läääängesen. Som är så god...
 
 
Chai-te! Så kryddigt, sött och mumsigt! :) :) I löööv it.. ska minsann köpa en chai-te nästa gång jag är på espresso house eller liknande... fast deras är ju supersöta, men ändå mumsigt ibland :) :)
 
Idag har det inte blivit något tedrickande än så länge. Det får vänta tills senare. För nu har jag lite plugg att ta hand om innan jag pyser till gymmet. Förkylningen har lagt sig - jag kan träna igen! Jippie :) :)
 
Kram på er! Hoppas ni får en toppendag i detta underbara väder (även om det blåser lite kallt.. :) :) )
 
 
Till top