J E N N I F E E R G E

Klar!

Photoshop Permalink1
Då var allting färdigt! Jag är supernöjd med min fina lilla blogg, min bästis i alla lägen.. måste verkligen säkerhetskopiera bloggen har jag kommit på, tänk om den bara skulle försvinna - då hade jag dött.
 
Det får bli nästa projekt!
 
Här har ni min gamla header. Också jääättefin!! Men man (jag) tröttnar ju efter ett tag och vill ha nytt!
 
 
Och här har ni min nya! Åh så nöjd jag bidde :)
 
Ville ha en större header som är mer i fokus än vad den andra var... och så ville jag att själva bloggdelen skulle bli mindre för att få en enklare överblick på bilderna, nrä de är för stora blir det inte snyggt på skärmen + att det blir enklare att läsa!
 
 
Men det jag tycker är störst skillnad och det som kommer underlätta för både er och för mig är kategorierna!! Så mycket mer ordnat och organiserat! Im löööving it, jag gillar ju ordning och reda.
 
Här kan ni snabbt och lätt hitta det ni söker: och nu finns det även flera olika kategorier för matlagning och bakning. Både matlagning och bakning har varsin glutenfritt kategori där glutenfria recept är samlade. Många av mina recept är ju glutenfria!
 
Som ni ser så finns det två kategorier som heter "fika" och "mat". Vad som skiljer dem från kategorierna under titeln matlagning och bakning är att dessa inlägg saknar recept: det är bara bilder på mat och på fika. Under matlagning och bakning finner ni massvis med recept!
 
Det här även tillkommit små, smarta funktioner som finns på de flesta hemsidor och bloggar nuföritden. Om du kilckar på min header kommer du tillbaka till startsidan. Om du klickar på rubriken på ett inlägg kommer du till sidan för att göra kommentarer. Allt för att underlätta!
 
Jag är som sagt väldigt nöjd. Det tog sin lilla tid alltihopa, men nu är det klart. Lätt värt väntan - i alla fall för min del.
 
Vad tycker ni? :)
 
#1 - - Emmy:

Jättefint blev det!! :D På min dator så är dock sidebaren längst ner på sidan, under hela content liksom :(

Till top