J E N N I F E E R G E

Rosa spets

Dagar i bilder, Shopping Permalink0
 
Heeeeej!!
 
Vilken dag!
 
Gick i skolan från 8-11, vilket inte var särskilt ansträngande.. det var faktiskt rätt roligt! Men sen skulle jag möta upp mamma och Tilda så vi kunde gå en snabbis i stan för att sedan åka hem innan jag skulle jobba vid 13.
 
Det blev minst sagt stressigt!
 
Kom hem tio i ett och fick kasta i mig maten. Var på jobbet tio ÖVER ett och ursäktade min sena ankomst.. jobbade på och det var massa folk och jag var trevlig och allting.. sen hem och så försökte jag plugga, men jag kände mig så trött så jag lade mig ner i sängen och läste lite i min tidning.
 
Sen blev det inte mycket mer av det pluggandet.. :) :)
 
Och i Helsingborg hade jag tänkt köpa en tröja på KappAhl, men ångrade mig.. köpte istället ett par trosor.. som jag fick 50:- rabatt på eftersom jag fick en kupong när jag handlade i Karlstad i lördags.. woop woop!
 
Nu ska jag nog spela lite sims.. fick ett ryck innan och städade lite i min strumplåda och på min byrå.. får alltid såna ryck på helgen. Knäppt? Ja!
 
Godnatt på er!
 
 
 
Till top