J E N N I F E E R G E

Inte igen..

Tankar Permalink0
Jag är så dum i huvudet ibland.
 
Här sitter jag. Har läst igenom filosofitentan. Ska strax skicka in den. Har målat naglarna guldiga och tånaglarna röda. Surfar runt på facebook.
 
Hittar en bild. Kollar på bilden. Råkar komma in på personens mammas facebook. Kommer in på en tjejs facebook. Sen på en annan tjejs facebook.
 
Och så slutar det med att jag sitter här, efter att ha kollat runt i säkert tio minuter, och känner mig jättedålig. Rättare sagt: urusel.
 
Jag förstår inte.
 
Det är samma sak med vissa bloggar. Jag kan inte läsa vissa bloggar, för efteråt känns det som om jag är den kassaste människan i hela världen. Och så vill jag inte att det ska kännas! Ändå är det beroendeframkallande på nåt sätt.
 
Så jag läser bara bloggar jag tycker om och som jag inspireras av efter att ha läst dem och det är nuförtiden bara Blondinbella och Elaine Eksvärd. Två superstarka tjejer med postiv inriktning och som aldrig gör inlägg som får mig att känna mig mindre. Aldrig!
 
Och jag ber till gudarna för att JAG inte gör sådana inlägg. Jag hatar det! Det spelar ingen roll vad det handlar om, men ämnen som för mig är extra känsliga är gällande träning, kropp, utseende, förhållande, kärlek och superhälsosammat..
 
Just av den anledningen har jag faktiskt tagit bort folk från facebook som jag ja, mår dåligt av att läsa om. Och de jag inte vill ta bort har jag bara ändrat inställningen på så att jag inte får upp någon information i mitt flöde.
 
Jag bestämmer över mitt liv och jag vill inte ha massa input som får mig att känna mig dålig! Jag vill ha energi och inte energitjuvar! För det tycker jag att jag förtjänar. Det förtjänar vi alla!
 
Puss på er. VI ÄR BÄST! ♥
 
 
Till top