J E N N I F E E R G E

Underbart porslin!

Porslin, Underbara dagar Permalink0
 
När jag visade alla mina fina studentpresenter glömde jag visa de här! 2 uppsättningar om en kopp, en assiett och en större talrik. Alla från PiP studios med ett superfint mönster och färgen (som kallas för khaki) ÄLSKAR JAG! De är så himla himla fina!
 
De fick jag från mormor och Jerker. Att jag glömde bort att fota dem beror på att de står där uppe och inte här nere bland alla mina andra fina studentpresenter!
 
 
Såhär ser de ut och jag tycker de är så söta! Fågeln är så fin och den småblommiga tallriken med.. plus att i muggen så går grenen liksom in i själva muggen.. fiiiint!!
 
Porslinet får ej diskas i diskmaskin och det känns när man tar på dem. Jag kommer verkligen vara rädd om detta! Det är så fint!
 
Om en timme börjar jag jobba på bibblan! Får se vad som väntar där.. imorse crossade jag i en halvtimme så jag har haft en lugn och seg förmiddag. Det är lite mysväder ute tycker jag. Var dock ute precis och plockade klarbär - men där var inte så många kvar!! Huu! Undrar om de växer igen eller om det är slut nu? Jag som tänkte göra klarbärssaft!
 
Aja. Annars får jag väl baka en kaka på de klarbären som faktiskt var fina och som jag plockade :)
 
VI hörs senare. Kram!
 
 
Till top