J E N N I F E E R G E

Höstlöv

Scrapbooking Permalink0
 
Hej bloggen! Uppdateringen går långsamt framåt men jag uppdaterar så gott jag kan :)
 
Här har ni en scrapbooksida som jag har gjort som passar himla bra nu när det är höst. Faktum är dock att det typ är vinter nu... och löven har väl mer eller mindre försvunnit.. men det är fortfarande inte isandes kallt ute så det är rätt skönt! Särskilt skönt eftersom min vinterjacka gått i sönder! :(
 
Idag har jag seminarium vid kvart över ett! Det känns lite jobbigt för det som min grupp skrivit i vår uppgift kan jag inte riktigt stå för.. jag tycker inte om när politik blir en del av utbildningen för det finns så många som har så starka åsikter som inte alltid stämmer överens med mina... så jag tänkte åka lite tidigare till skolan och prata med läraren om det och se om det är ok och sådär.. det är det säkert men jag tror det känns bättre inombords om jag säger ifrån först..
 
Nu på morgonen har jag städat och tänker nu plugga lite grann! Och så tittar jag på Sex and the city samtidigt. Jag har börjat se om det.. igen... det går ju inte att låta bli! :)
 
Hörs senare!
Till top