J E N N I F E E R G E

Glitter everywhere!

Naglar Permalink0
 
För ett tag sedan klickade jag hem en box med 24 burkar nagelglitter från eBay. I förra veckan kom den äntligen!! Och vilket glitter sen då!
 
Det är lite jobbigt, om jag ska va ärlig. För det kommer glitter ÖVERALLT! Men när man tar det på naglarna så blir det supersnyggt! Särskilt om man tar en färg på naglarna som överrensstämmer med färgen på glittret - då blir det liksom världens glitterbomb på fingrarna! Supernajs.
 
Just nu har jag faktiskt inte glittriga naglar.. jag köpte nämligen ett kopparfärgat nagellack i Ullared som jag bara var tvungen att testa genast. Det blev skitsnyggt!
 
Nä, nu ska jag äta lite. Har pluggat och röjt i lägenheten under eftermiddagen så det ska bli gott med nåt att äta.. åt kålpudding till lunch.. mums! :)
Till top