J E N N I F E E R G E

Fluffy towels <3

Inredning, Underbara dagar Permalink0
 
Asså dessa ljus. Eller egentligen är det inte ljusen i sig. Det är doften. DEN HÄR DOFTEN! Jag älskar den. Jag vill parfymera mig med den.
 
Fluffy towels av Yankee Candle. Ni borde verkligen lukta på den nästa gång ni är i en affär där det finns Yankee Candle.
 
Jag var på Yankee Home i Helsingborg och luktade mig igenom hela butiken ungefär. INGET kunde mäta sig med Fluffy Towels doften!! Och det luktar PRECIS som fluffiga handdukar! Läskigt gott.
 
Så igårkväll, när jag hade städat och duschat och liksom börjat varva ner tände jag massa massa ljus här hemma och det luktade såå gott med fluffy towels ljuset. Plus att det blir så fint och mysigt. I löv ljus och nu när det börjar bli lite höstigare ute så passar det ju perfekt med tända ljus!
 
Mysigt. Nej nu får jag bege mig till skolan. Börjar nio idag och slutar tidigt, tror jag. Vi får se vad vi i gruppen kommer fram till! Kram på er :)
Till top