J E N N I F E E R G E

Gym-tajm

Dagar i bilder, Träning Permalink0
 
Det var gym-tajm imorse! Jag crossade i en kvart sedan körde jag ett pass jag inte kört på evigheter. Det var lite ovant i kroppen men rörelserna kom jag ju ihåg i den lilla kroppen... :) ni vet, muskelminnet..
 
Igår gymmade jag också och då blev det ren kondition i en timme: först 30 min cross sen 30 min cykel. Har haft bra skoltider så träningen har passat perfekt! Igår slutade jag klockan 13 idag började jag klockan 13..
 
Har skrivit väldigt mycket på uppgiften som ska vara inne nästa torsdag. Det är no stress no press för mig alltså. Det känns väldigt bra om jag får säga det själv!
 
Nu tänkte jag ta lite skrivpaus.. tänkte läsa lite, titta lite på tv, smaka mitt bröd som jag bakade och bara ta det lugnt. Imorgon börjar jag 10 så det blir sovmorgon. En latisvecka denna veckan. Imorgon eftermiddag ska jag även ta tåget hem... mamma fyller år i helgen och det vill man INTE missa! :)
 
Kram på er! Ska fixa massa bilder nu med.. :)
Till top