J E N N I F E E R G E

Påskafton!

Mat, Underbara dagar Permalink0
 
Åh så gult detta inlägget kommer att bli men det har ju faktiskt varit påsk!!
 
Vi firade påsk hemma hos mormor och det var väldigt mysigt och trevligt tycker jag! Som vanligt bjöds det på supergod mat. Jansson är min favorit tillsammans med gravad lax... mmmm... gravad lax blev jag jättesugen på helt plötsligt!
 
Längst upp tilll vänster ser ni någonting som var JÄTTEGOTT! Om jag minns rätt så är det creme fraiche, dill och gravad lax i bitar. Jag kan ha fel men gud vad gott det var!
 
Och så en massa massa ägg såklart med jättesöta små klistermärken! :) :)
 
Alla barn fick varsin påse med påskgodis, förutom lilla Elise då som istället fick en bok... mm jag har verkligen ätit mycket godis på senare tid.. men så blir det ju under påskhelgen!! :) :)
 
Nä kompisar, nu ska jag krypa ner i sängen. Oliver har lånat mig sitt tangentbord och jag kan äntligen skriva som en normal människa och framförallt: photoshoppa som en människa igen! Detta betyder att jag förhoppningsvis kommer blogga bättre. Det kanske låter töntigt men jag tappade verkligen lusten när tangentbordet inte ville samarbeta och allting tog 103450560239 ggr längre tid.
 
Aja. Godnatt med er! Imorgon är det praktikdax för mig så får vi väl se vad som händer!! :)
 
Kramis.
Till top