J E N N I F E E R G E

Smink smink

Dagar i bilder, Shopping Permalink0
 
Hejsan bloggen! Fullt upp men nu börjar det lugna sig. Gick hem efter föreläsningen vid 12 idag för har fått en vaxpropp som inte har blivit bättre.. ska till vårdcentralen imorgon och spola som tur är!! Får hålla tummarna om att de får ut den bara..
 
Hur som helst! Det var inte vaxproppar vi skulle prata om utan... mina nya köp från nordicfeel! De kom fram på två dagar och jag är väldigt nöjd.
 
Här ovan ser ni en eyeliner som jag beställde av märkte Clarins. Har aldrig provat det förut, men den vanliga jag köper av Loreal fanns inte så jag tänkte att jag kunde prova på någon ny. Den är lite annorlunda i själva penslen eller vad man ska säga. Den är lite stelare men det är bara en vanesak. Jag tycker jag får till rätt så snygga linjer med den nu :)
 
Desutom är den väldigt svart och det gillar jag! Supersvart eyeliner är najs enligt jenkost.
 
 
Och så beställde jag en mascara också! Från LCC, alltså Isabella Löwengrips egna märke. Den är också bra! Borsten är coooool..
 
Dock kommer det väldigt mycket mascara när jag målar så imorse blev ena ögat alldeles klumpigt så jag fick göra om.. vet inte om jag har dålig teknik eller om det har med mascaran att göra.
.. only time will tell!
 
Men eyelinern rekommenderar jag garanterat!! Dessutom är jag inte så van vid såna tjocka mascaraborstar så det är kanske därför... :) :)
Till top