J E N N I F E E R G E

Helg!

Mat, Underbara dagar Permalink0
 
Åh! Älskade helg! Snart lider du mot ditt slut och det är sorgligt, men givetvis har ju vardagen också sin charm...
 
 
Igår tog jag sovmorgon (för av någon anledning lade jag mig jättesent i fredags!) och på det blev det långfrukost i sängen. Såååå skönt... älskar att äta i min säng! Fast jag sitter såklart upp, med kudden som ryggstöd. Köksbordet är nämligen så överbelarmat just nu.. men det har minsann minskat.
 
Nu under helgen har jag faktiskt fått i ordning toan!! Och gaderoben! Och köket mer eller mindre. Och så har jag dammsugit hela lägenheten!! Nu är det bara lite kvar här i själva rummet sen är jag faktiskt klar. Åh det känns så skönt! Lägenheten är verkligen Jennifer-ig och jag trivs så bra... :) :) min bara min MOHAHA!
 
Har även skrivit på min uppgift till skolan så den är nästan färdig. Ska redigera den lite nu.. imorgon börjar vi
ändå klockan ett så vi har tid på oss på förmiddagen att plugga också. Känns.. najs!
 
Och så har jag köpt Commander Keen spelen på steam!! Asså åh keen i lövvvv jooo!! Så ska försöka se till att bli klar med pluggeriet så ska jag lyxa till det med Keen och te. Fast te ska jag dricka ändå, oavsett hur det går med pluggandet, hehe!!
 
Imorgon hoppas jag verkligen mina paket kommer förresten. Har beställt linser och så har jag beställt grejer från nordicfeel. Vill nästan ha nordicfeel paketet mer än linserna även om jag veeeerkligen behöver byta ut linser hehe... i nordicfeel paketet är där nämligen en eyeliner!! Min är slut så får använda kajal - FATTA VAD JOBBIGT! Inte det att det blir fult eller att jag inte kan, för det kan jag - men det blir helt grått istället för svart! Jag som älskar nattsvart eyeliner. Wäääääääääääääääää.
 
Dagens ilands-problem. Men om ni är sanna medmänniskor håller ni tummarna för att mina paket kommer imorgon!
 
Pöss, måste plugga nu!
Till top