J E N N I F E E R G E

Nä, minsann!

Photoshop, Tankar Permalink1
Nu får det allt va färdigt. Jag har flyttat dropdownen och så får det helt enkelt va så under en period.
 
Vad tycker ni om min nya design? Lite annorlunda jämfört med den jag hade innan va.. såhär såg den ju ut, för er
som redan har glömt:
 
 
Ganska mycket skillnad ändå!
 
Som ni ser finns arkivet kvar i högerspalten vid menyn medan alla kategorier är uppflyttade till dropdownen. Ni når dem enklast genom att klicka på pilen som dyker upp längst ner till höger när ni har bläddrat ner ett tag. Men om ni är längst upp så är det såklart bara att föra musen över den sorts kategori du letar efter så finner du nog snart det du söker!
 
En annan sak jag har lagt till är att jag har tagit tillbaka sökfunktionen. Den har jag hatat sen tidernas begynnelse men har med tiden insett att det är rätt så bra, särskilt om man letar efter något speciellt, typ recept på köttbullar eller gröna träd eller vad som helst.
 
 
Ett tag höll headern på att bli den här..
 
 
Med en massa Kent-texter som bakgrund.
 
Det hade också blivit fint men jag kände att det var alldeles föööör likt den andra designen jag hade. I needed more om man säger så!
 
 
Det var väl när jag höll på med den här headern (som absoluti nte blev klar) som jag tänkte att jag kunde försöka mig på en panorama-header. Hade sett det på andra bloggar och det såg fint ut. Och på den vägen är det!
 
Sen trodde jag adlrig jag skulle köra "helt ut" och ha helt vit bakgrund - och utan några bilder alls i headern!! (förutom själva bakgrunden som jag har fotat själv). I alla mina år som bloggare har jag alltid haft fina bakgrundsbilder, gärna blommigt eller mönstrat (nu var den förra visserligen bara lila men där var ändå ett slags mönster i den..). Nu är det helt vitt!
 
Men men. Nu är det alltså klart.
 
Och vi får väl se hur mycket bloggande det har blivit. Visserligen harj ag ju hållt på med designen men jag hari nte heller haft lust att blogga. Knappt lust att fotografera heller. Jag har varit lite nere på sistone och då har jag inte velat låtsas som ingenting på bloggen och samtidigt inte skriva en massa ledsna saker heller! Däremot har min dagbok blivit välanvänd om man säger så.. :) Vi får väl se! Klart det ska få plats med jobbiga stunder i bloggen med, men det är verkligen inte lika roligt att blogga om och att låtsas att allt är ok känns lite falskt när jag ändå försöker köra med en så ärlig och äkta blogg som möjligt.. :)
 
Inte lätt!
 
Hoppas ni mår bra i alla fall och om inte så är det helt okej det med.
 
Kramis :)
#1 - - Emmy:

Panorama headers <3 <3 <3 <3

Tycker det känns jättefräscht med vitt :D!

Ifall du känner att du vill lätta på känslorna eller liknande så är det bara att höra av sig. I will be there :)

Svar: Eller hur panorama headers är så najs! :D <3 tack1! :D
Åh vad du är snäll :) tack så mycket :) <3
jennifeerge.blogg.se

Till top