J E N N I F E E R G E

RECAP: Sommaren 2015

Underbara dagar Permalink2
 
Ja nu har ju skolan börjat igen för min del och då är sommarlovet alltså slut! Sorgligt men allting har sin tid. Jag tänkte därför att vi kör en rejäl recap över sommaren! Med bara opublicerade mobilbilder - de hamnar nämligen rätt mycket i skymundan på bloggisen för jag prioriterar ju ordentliga bilder tagna med systemkamera!
 
Med det sagt menar jag inte att iPhonebilder inte blir fina, för det blir dem. Men det är minsann skillnad.
 
Som ni kommer märka har det blivit en hel del selfies, en hel del bilder med Tilda och såklart en massa annat skit rent ut sagt. Plus lite bibblanbilder på det ! Härlig sommar, men ska inte avslöja för mycket nu för nu kommer deeeeeee...
 
 
När jag lämnade Göteborg den typ 8 juni eller vad det nu var så såg lägenheten ut såhär! Jag hade en bokhylla, skrivbord, min Emma-fåtölj och min piedestal. Det var typ det. Plus den upplåsbarara madrassen, inte att förglömma!
 
Jag vet att jag har tjatat om hur det ser ut nu men asså det är ju lite skillnad.. bokhyllan och det är på samma plats men det är ju fyllt med innehåll! Ska bli så kul att visa er sen när allting är färdigt!
 
 
 Asså jag och Tilda har verkligen spammat bilder på oss på snapchat.. både på min story, hennes story och till varandra. Vi tar alltså bilder på varann och skickar till varann, ingen annan. Det är roligare än vad man kankse tror!!! hahaha!
 
Gillar översta bilden till vänster, dels för att jag är så ful på den och dels för att Tilda ser så rolig ut med sin pussmun!
 
 
Det har blivit en hel del scrollande på instagram.. och när man är på instagram så måste man tagga någon om man ser nåt kul såklart. Men ibland så bara räcker inte en taggning - man måste printa!! Här ser ni mina favoriter!!! Jag har så dålig bra humor.
 
Jag känner liksom verkligen igen mig i den ledsna pepen och på killen med filmkameran: det är så sant när ens syskon bråkar man bara står på och typ skrattar. Det är jättekul ibland... hehe.....
 
Och den längst ner till vänster då!! Asså d!!! HAHAHA!! Älskar att det har kommit upp motstånd till allt kärlekputtinutt skit som jag ibland kräker på... hahahaha!!! Hade också lätt blockat honom!
 
Slutligen.. hönan. Asså hönan. Den behöver inte ens förklaras... förstår ni eller? Man bara: åh netflix och mys jippie SÅ ÄR DÄR INGEN TV... HAHAHAHahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha.... i see where dis is going.... hahahahahahahaah gtgggtgtgttgtgtgtg
 
 
Som sagt en jädra massa selfies. Därför passar #SELFIEQUEEN så jädra bra!! Älskar selfies hahaha!!
 
Bilden längst ner till höger är egentligen en pariodi på Tildas selfies med massa citat men den blev ärligt talat rätt najs ju plus att EVERYDAY IS A SELFIEDAY. Ta en selfie NUUUUUUU. Beundra dig själv. DU ÄR FIN. Typ.
 
Och ja. Den längst ner till vänster behöver också en förklaring. Det var som så att mamma, pappa och Tilda åkte till Öland en helg. Kvar blev jag och Oliver. Och jag var jättesugen på popcorn och Oliver var för ovanlighetens skull inte det. Då bara blir man SÅ HIMLA GLAD när man får HELA POPCORNSKÅLEN för sig själv och bara kan äta i sin takt och bara.. mumsa.... därav mitt smajl och ja ni ser ju suget i ögonen.. popcorn...
 
 
Också kom ju Kajsa Kaja på besök, som ni känner till vid det här laget!! Ett tag försvann hon och då var jag lite ledsen... sen... när jag var på bibblan och jobbade, såklart, så fick jag en snapchat av Tilda: min enda vän (Kajsa Kaja alltså) var tillbaka!! Wihoooo!!!
 
Men typ sen dess har vi inte sett henne.. bara hennes ungar några enstaka gånger. Snyft!
 
 
Lite bibblanhäng resulterar i massa bibblan bilder. Dock inte lika många bilder som sommaren 2012 då jag spammade med bibblan bilder typ.. hahaha!! Varenda rolig bok fotade jag mer eller mindre.
 
Älskar bilden på muminpappan!! Han ser så sur ut men liksom: vem hade inte blivit sur om någon (säkert någon av hans muminbarn, ungjävlar!) skjutit en pil i ens fina hatt!! Liksom??
 
Längst ner ser ni mitt farväl av magasinet nere i källaren. Adjö!
 
 
Baaddaaaa!! Det har jag gjort en hel del i sommar men först de sista typ tre veckorna hittade jag fetvadden... mööö.. men ändå! Det har varit jättekul att bada, men precis som det står på den vänstra bilden... väldigt kallt..!!
 
Sista gången jag bada tror jag det var typ 20 grader.. på ytan.. och kanske 17 på botten eller nåt. INTE VARMT! Men när man har doppat huvudet är det ändå överkomligt.
 
 
Och Oliver har för ovanlighetens skull varit snäll mot mig vid ett tillfäle!! Då måste man printa.
 
Det var nämligen såhär att jag tog med mig min påse med oboy från Göteborg.. och den var ju BARA min och i lööv oboy.. det gör lilla Olski med... så såg han visst den där uppe och skrev till mig på fisbok och jag var så snäll att jag sa att han fick ta.. och då blev han glad! Och skrev att jag inte var så dum ändå. Asså. Det är typ det närmaste en komplimang man kan komma när det gäller honom.
 
Hehe. Skojar mest Olski men det vet du!
 
Hittade även en puddingbild på mig och Olle som bebbar.. visst är den gullig?!?! Har den som bakgrundsbild på mobben.
 
 
Jag och Tilda gick på bio och såg minionsfilmen! Vi gick på bio i Ängelholm och det var typ vi och massa barn i salongen! Om ni inte har sett minionfilmen så rekommenderar jag den verkligen! Den var jättebra och jättegullig och man blir helt kär och vill bara köpa en minion eller skaffa sig en eller jag vet inte BARA HAAAAAAA.
 
 
Hehe.. ytterligare en instagrambild.. för er som har sett vampire diaries så fattar ni.. ÄLSKAR DEN VERKLIGEN XD
 
Gillar Klaus så mycket för han är dels pudding dels ägig med sina dissar och allt möjligt plus han är så fin mot Caroline MEN han stabbar ju verkligen hela sin familj... hahahaahaha!!
 
 
Sen har jag och Tilda köpt en sådan här tröja! Snygg eller vad? Älskar den! Hehehee... ni hittar den på aliexpress om ni är sugna på en liknande..
 
 
Lite bilder igen.. haha.. lite fulare denna gången...
 
Om ni undrar så gråter inte Tilda på riktigt på bilden längst upp till höger.. hon bara låtsas.. men den är så bra ändå för det ser så ÄKTA UT XD hahaah!! Och ser ni bilden längst ner till vänster då? Så sur!
 
 
Asså den här hatten köpte jag för något år sedan men jag har varit dålig på att använda den.. fram tills nu! Åh i LÖV IT! Men man blir rätt varm i hatt om man har på det hela tiden plus man får hattfrilla. Så det gäller liksom att planera sitt hattanvändande om man vill ha den utomhus. Men visst är den snygg?!!??!1
 
 
Asså doge föreslog den bästa date-idén EVER! Någon som vill ha netflix chill och cuddles wow?? Jag är en tjej på 20 år som bor i Göteborg, väldigt snäll och trogen, rolig ibland och ganska jobbig men jag vill i alla fall väl. Mina intressen är att blogga, kolla på doges instauppladdningar och på doges facebookuppdateringar, mitt favoritprogram ATM är my five wifes + long island medium. Jag gillar sena promenader i solnedgången. Låter detta intressant? Kommentera nedan eller adda mig på snapchat (fak kik).
 
hahahahah.
 
 
Jag färgade även håret för någon vecka sedan! Nog den bästa färgen än så länge. Det syns inte på bilden på mig själv, men den är rödbrun. Men väldigt mörkt brun, så den är liksom mörkbrun men med röda skiftningar som syns i ljuset. Redit snygg!! Var tvungen att fota paketen så jag minns vilken jag ska ta nästa gång när färgen har tvättats ur och utväxten syns...
 
Jag har verkligen fastnat för det här med brunt underhår... snart har jag haft det i ett år! Det känns ju inte lika speceillt längre men jag tycker fortfarande det är snyggt och coolt... det är najs liksom..
 
 
Sista bilden!
 
Det är två väldigt olika bilder som jag har satt ihop av en anledning. Ni ska alltså se skillnaden på selfies och på bilder som andra tar på en. På bilder som andra tar på en blir man alltid ful. Jag menar, titta mitt smile, min dubbehaka och hur jag ligger i sängen?!?! Men på min selfie MMMm så fint med lite mystiskt och lite (mycket) ögonskugga och örhängen.
 
Mer selfies åt folket!!
 
Det var denna sommarens recap! Jag hoppas ni tar mig med en liten nypa salt såklart i mina texter.. hehe... men bilderna är  i alla fall 100% sanna! Texten är kanske lite överdriven.. men vafasen...
 
Nu ska jag äta godis och se om jag kan spela Lego Harry Potter, annars får det bli sims. Man får passa på innan allt skolarbete bara RASAR NER ÖVER EN!
 
Kramisar!
#1 - - MammaMu:

Du är så knasig och rolig!! 😄😄😜och väldigt söt! ❤️

Vilka är förresten ni som läser Jennifers blogg? Hade varit roligt om ni ville kommentera och tycka till om bloggen...😀
Själv är jag Jennifers mamma om nu någon inte förstått det. 😉
Jag tycker självklart bloggen är "bäst" men så är jag ju också lite partisk förståss. 😜

Svar: Åh tack!! :D vet att jag är lite koko!! Vad snäll du är! Love you mami :) <3 <3
jennifeerge.blogg.se

#2 - - Emmy:

EMMY LÄSER :D :D Älskar att läsa din blogg + detta inlägget ägde sönder XD Fan vad jag skratta vid många tillfällen, älskade den "gtg gtg gtg" med hönan HAHAHHAHA XD XD

+ Bilden på dig och ollan, DET ÄR SÅ JAG MINNS OLIVER!! XD Varför åldras alla, möö.
Bilden på klaus ägde ju också XD!! haar du koollat klar TVD???


Svar: Hahahaha vad roligt!! HAHA XD jag hade skitkul när jag skrev det XD ELLER HUR!! hönan äger som fasen hhahahahahah XD XD
Ja eller hur :( :( han va sån bebbe! JA JAG VET XD haha!! Nej :( har kommit av mig helt!! Måste börja igen.. är på slutet av säsong fyra :(
jennifeerge.blogg.se

Till top